ପୋଲିସ୍ ଭାଇ ତ ପୋଲିସ୍ ଭାଇ, ତାଙ୍କ ସେବାରତ ତୁଳନା ନାହିଁ, ଖରାକୁ ଖାତର ନାହିଁ, ଦିନ ରାତି ସିଏ ଏକ୍ କରି ଜ... ପୋଲିସ୍ ଭାଇ ତ ପୋଲିସ୍ ଭାଇ, ତାଙ୍କ ସେବାରତ ତୁଳନା ନାହିଁ, ଖରାକୁ ଖାତର ନାହିଁ, ଦି...
ରାତି ପାହିବାଠୁଁ ଶୋଇବା ଯାଏ ମୁଁ ନମ୍ବର ମୁଖସ୍ଥ କରେ, ରାତି ପାହିବାଠୁଁ ଶୋଇବା ଯାଏ ମୁଁ ନମ୍ବର ମୁଖସ୍ଥ କରେ,
ଅସହାୟ ଜୀବନ ଯେ ରୋଗ ବ୍ୟାଧି ଭରା ଦୟା ବଳେ ବଞ୍ଚିଥାଏ ସହେ ବର୍ଷା ଖରା ।୩। ତାଲା ବନ୍ଦୀ... ଅସହାୟ ଜୀବନ ଯେ ରୋଗ ବ୍ୟାଧି ଭରା ଦୟା ବଳେ ବଞ୍ଚିଥାଏ ସହେ ବର୍ଷା ଖରା ।...